مهارت آموزی بهترین راه حل برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد است

به گزارش وبلاگ طراحی من، به گزارش خبرنگاران به نقل از کمیته امداد، قنبر موسی نژاد با بیان اینکه مهارت آموزی بهترین راه چاره در مسیر خودکفایی است، گفت: آموزش های مهارتی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آن ها در حرفه های گوناگون، دستیابی به شغل پایدار و مشارکت در فعالیت های اقتصادی شده است.

مهارت آموزی بهترین راه حل برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد است

وی با بیان اینکه طی شش ماهه ماهه نخست سال جاری یک هزار و 935 مددجوی مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش های فنی و حرفه ای با صرف اعتبار 217 میلیون تومان بهره مند شدند، گفت: کمیته امداد استان مرکزی با ایجاد بانک اطلاعاتی نیازهای شغلی بازار کار، طرح های اشتغال مددجویی در بخش های مختلف را با بهره گیری از آموزش های مهارتی راهنمایی و مدیریت می نماید.

موسی نژاد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان با سازمان فنی و حرفه ای مطرح نمود: کمیته امداد ایجاد مهارت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد را به شکل مستمر پیگیری می نماید و بر اساس نیازسنجی اجرا شده پس از انجام آموزش های لازم با ارائه تسهیلات، زمینه جذب آن ها برای باز کار فراهم می سازد.

مدیر کل کمیته امداد استان در خاتمه یادآور شد: طی شش ماهه نخست سال جاری 606 وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت با اعتبار 11 میلیارد و 737 میلیون تومان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهارت آموزی بهترین راه حل برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت آموزی بهترین راه حل برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید