مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روشهای حذف حساب کاربری فیس بوک تا وعده ایلان ماسک به خریداران تسلا

به گزارش وبلاگ طراحی من، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روشهای حذف حساب کاربری فیس بوک تا وعده ایلان ماسک به خریداران تسلا

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

حذف حساب های کاربری فیس بوک چندان سخت نیست اما بعضی از کاربران از نحوه این کار در اندروید یا آیفون آگاه نیستند. بر همین اساس است که دچار مشکل می شوند و نمی دانند چگونه باید حساب های خود را از دسترس خارج نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدت ها است که شرکت الفابت به فکر خرید فیت بیت است. آخرین گزارش ها نشان می دهد که شرکت مادر گوگل(آلفابت) پیشنهادی رسمی برای این شرکت فراوری نماینده گجتهای پوشیدنی ارسال نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در گذشته ، اگر کاربران قصد داشتند به وسیله گوگل پی پول ارسال نمایند ملزم بودند برای تأیید صحت انتقال از یک الگوی PIN قدیمی استفاده نمایند. اکنون در نسخه جدید به جای سیستم های سنتی از سیستم جدید انتقال وجوه مبتنی بر تایید بیومتریک استفاده می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا خاطرنشان کرد که پیش بینی می نماید تسلا 3 ارزان تر از مدلهای دیگر باشد. او در اظهاراتی جالب گفته که حتی اگر خریداران منتظر نسخه های ارزان قیمت نبوده باشند به هر حال نسخه ارزان قیمت در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل اعلام نموده است که نسخه iOS 13.2 را به آیفون های سازگار با این نسخه منتقل می نماید که شامل آیفون 6s و دستگاه های جدیدتر است. اندازه OTA متفاوت است اما انتظار می رود اندازه آن در حدود 500 تا 600 مگابایت باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روشهای حذف حساب کاربری فیس بوک تا وعده ایلان ماسک به خریداران تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روشهای حذف حساب کاربری فیس بوک تا وعده ایلان ماسک به خریداران تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید