هوای گیلان ، توصیه برای جلوگیری از خسارات باران و سرما

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: با تقویت موج ناپایداری ها در گیلان دمای هوا 5 تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

هوای گیلان ، توصیه برای جلوگیری از خسارات باران و سرما

به گزارش وبلاگ طراحی من از رشت، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: با تقویت موج ناپایداری ها در گیلان، از امروز باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی با ارتفاع بالاتر از هزار و 200 متر با شدت بیشتری می بارد.

وی با بیان اینکه، این شرایط جوی تا عصر فردا ادامه دارد، اضافه نمود: دمای هوا در این مدت 5 تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

مدیر کل هواشناسی استان گیلان گفت: از پدیده های جوی در این مدت وزش باد به ویژه در مناطق کوهستانی و مه آلودگی هوا و کولاک برف در مناطق کوهستانی است.

محمد دادرس با بیان اینکه، با شدت دریافت بارش باران احتمال آبگرفتگی معابرو جاده های گیلان وجود دارد، از شهروندان و مسافران خواست برای جلوگیری از بروز حوادث مخاطره آمیز از استقرار در کنار رودخانه ها خودداری نمایند.

وی اضافه نمود: دریای خزر با ارتفاع موج 50 سانتی متر تا یک متر و 20 سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صید از عصر امروز تا عصر فردا بتدریج نامناسب خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی گیلان همچنین به فعالان بخش های مختلف کشاورزی، باغداران، مرغداران و پرورش دهندگان ماهی هشدار داد تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت بارش باران و سرمای هوا بیاندیشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هوای گیلان ، توصیه برای جلوگیری از خسارات باران و سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای گیلان ، توصیه برای جلوگیری از خسارات باران و سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید