وزنه برداری قهرمانی دنیا، تاریخ سازی سهراب مرادی با سه رکوردشکنی و کسب سه مدال طلا

به گزارش وبلاگ طراحی من، سهراب مرادی با اقتدار به مقام قهرمانی دسته 96 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا در ترکمنستان دست یافت.

وزنه برداری قهرمانی دنیا، تاریخ سازی سهراب مرادی با سه رکوردشکنی و کسب سه مدال طلا

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ طراحی من از ترکمنستان، هفتمین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با برگزاری رقابت گروه A دسته 96 کیلوگرم مردان ادامه یافت و سهراب مرادی و امیر حقوقی به نمایندگی از ایران به روی تخته رفتند.

در حرکت یک ضرب سهراب مرادی با مهار وزنه 186کیلوگرمی ضمن شکستن رکورد جهان، به مقام نخست رسید و صاحب مدال طلا شد. همچنین امیر حقوقی با 167 کیلوگرم در رده چهاردهم ایستاد.

در حرکت دوضرب سهراب مرادی به عنوان قهرمان آسیا، جهان و المپیک کار خود را با انتخاب وزنه 223کیلوگرمی شروع کرد و در مهار آن موفق بود. وی در کوشش دوم در مهار وزنه 230کیلوگرمی موفق ظاهر شد. مرادی در کوشش سوم وزنه 237کیلوگرمی را انتخاب کرد که البته در مهار آن ناموفق بود، بدین ترتیب سهراب مرادی با رکورد 230 کیلوگرم به مدال طلای دوضرب رسید و در مجموع نیز با 416 کیلوگرم قهرمان شد. او در این دوره از رقابت ها رکوردهای جدیدی در یک ضرب، دوضرب و مجموع به نام خود ثبت کرد.

امیر حقوقی نیز در حرکت دوضرب در نخستین کوشش وزنه 201کیلوگرمی را با موفقیت روی سر نگه داشت. او در کوشش دوم وزنه 207کیلوگرمی را انتخاب کرد و در مهار آن موفق بود. حقوقی در کوشش سوم نتوانست وزنه 213کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در این حرکت به مقام دهم دست یافت، بدین ترتیب حقوقی در مجموع با رکورد 374 کیلوگرم در رده دوازدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری قهرمانی دنیا، تاریخ سازی سهراب مرادی با سه رکوردشکنی و کسب سه مدال طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی دنیا، تاریخ سازی سهراب مرادی با سه رکوردشکنی و کسب سه مدال طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید