ونزوئلا: آمریکا 3 متهم حمله ناکام دریایی اخیر را تحویل بدهد

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از خبرگزاری رویترز، ونزوئلا از آمریکا خواسته است تا سه متهم حمله ناکام دریایی اخیر را تحویل دهد.

ونزوئلا: آمریکا 3 متهم حمله ناکام دریایی اخیر را تحویل بدهد

این درخواست را دادستان کل ونزوئلا اعلام نموده و متهمین را از جمله شامل یک کهنه سرباز آمریکایی مطرح نمود.

در این ارتباط دادستان کل ونزوئلا، این کهنه سرباز آمریکایی را جوردن گودرو، بنیانگذار شرکت سیلورکورپ و از تکاوران کلاه سبز سابق ارتش آمریکا معرفی نموده است.

این کهنه سرباز آمریکایی به همراه بعضی دیگر متهم به دست داشتن در طراحی، تأمین اقتصادی و اجرای طرح حمله به ونزوئلا با هدف سرنگون کردن دولت نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور شده اند.

اوایل هفته جاری، منابع ونزوئلایی از شکست طرحی برای کودتا و ترور مقامات این کشور خبر دادند.

در همین ارتباط نیز، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام نموده بود که 13 نفر از جمله دو آمریکایی به اتهام کوشش برای کودتا بازداشت شده اند.

از سوی دیگر، به تازگی یک تبعه آمریکایی که در جریان کودتای شکست خورده علیه دولت ونزوئلا دستگیر شد، به جرم خود اعتراف نموده است.

در این ارتباط، لوک دنمن که یک آمریکایی است، اعتراف نموده که قصد داشته تا رئیس جمهور ونزوئلا را به همراه دستیاران خود گروگان بگیرند.

اعترافات این تبعه آمریکایی در تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش شده و او گفته است که به استخدام یک شرکت امنیتی در فلوریدا درآمده بوده تا کنترل فرودگاه کاراکاس را بر عهده گرفته و با استفاده از هواپیما مادورو را به ایالات متحده آمریکا بکشاند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ونزوئلا: آمریکا 3 متهم حمله ناکام دریایی اخیر را تحویل بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا: آمریکا 3 متهم حمله ناکام دریایی اخیر را تحویل بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید