پرسپولیس مجهز به جنگنده شکاری

به گزارش وبلاگ طراحی من، با توجه به زیر 23 سال بودن شکاری، پرسپولیس در صورت جذب قطعی این بازیکن از روبین کازان می تواند او را در لیست بازیکنان امید جای دهد و مسئله ای از لحاظ فهرست بزرگسال نخواهد بود.

پرسپولیس مجهز به جنگنده شکاری

بعد از حفظ علیپور پرسپولیس باید برای تقویت خط حمله خود دست می جنباند تا از رقبایش در لیگ برتر عقب نیافتد و البته جای بودیمیر را هم پر کند.به همین خاطر مسوولان این باشگاه روی رضا شکاری مهاجم نیمکت نشین روبین کازان و تیم امید انگشت گذاشتند و به یکباره خبر رسید این بازیکن در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا با عرب و مسوولان این باشگاه مذاکره کند.

رضا شکاری هفته گذشته در مصاحبه با ایران ورزشی تاکید نموده بود دوست ندارد به این زودی به ایران برگردد و می خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد اما انگار وسوسه حضور در پرسپولیس پرطرفدار و تیمی که بشدت در کانون توجه میلیون ها طرفدار و صدها رسانه قرار داد او را قلقلک داده تا پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کند.

شکاری قبل از رفتن به باشگاه پرسپولیس گفت: طبق هماهنگی های اجرا شده با مدیر برنامه هایم به زودی به باشگاه پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی خواهیم رفت. صحبت های اولیه اجرا شده و قرار است روی بعضی بندها جدی تر بحث کنیم. با این حال امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانم سال جاری لباس تیمی که عاشق آن هستم را برتن کنم.

بعدازظهر امروز (چهارشنبه)این بازیکن به همراه مدیربرنامه های خود به باشگاه پرسپولیس آمد و گفته شد می خواهد به صورت قرضی برای این تیم بازی کند، چرا که مبلغ موردنظر باشگاه روسی برای صدور رضایت نامه اش سنگین است.

با این حال پست اینستاگرامی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که شکاری پیشتر عضو این باشگاه بوده نگرانی هایی ایجاد کرد که نکند این انتقال صورت نکیرد.آذری نوشته بود: جای آقای عرب بودم برای عقد قرار داد با یک بازیکن خاص که شایعه شده است از فیفا استعلام میگرفتم. برای احترام به طرفداران پر شور پرسپولیس مجبورم این مشورت را به دوست خوبم بدهم تا بعد از سعید آذر گله نکنند. به هر حال نمی خواهم باز هم با احساسات مردم بازی گردد و بگویند ما نمی دانستیم و کاش به ما گفته بودید.البته امیدوار م این بازیکن مسئله ای نداشته باشد و با همه وجود در خدمت پورسپولیس باشد. ولی شرط حرفه ای گری شما و شرط شرافت من است که بگویم.

این پست در ارتباط با شکایتی که باشگاه ذوب آهن چندی قبل و بعد از قرارداد رضا شکاری با روبین کازان توسط وکیل ایتالیایی اش به فیفا ارسال کرد. در آن موقع شکاری البته ادعا کرد که برگه فسخ قرارداد قانونی اش را سازمان لیگ گرفته است و زمانی که که کازان پیوسته بازیکن آزاد بوده است.

با این حال وقتی این بازیکن جوان از باشگاه خارج می شد خبر از توافق با پرسپولیس داد.شکاری پس از جلسه با ایرج عرب گفت: با پرسپولیس توافق کردم، حالا ماند روبین کازان که باآنها هم توافق کنم.

شکای فصل قبل در پی مسئله ای که در اردوی نیم فصل در ترکیه پیدا نموده بود دیگر برای روبین کازان بازی نکرد تا تصمیم به جدایی بگیرد.الان 50 درصد قضیه حل است و او با پرسپولیس توافق نموده تا سرخپوش گردد اما 50 درصد دیگر منوط به توافق با باشگاه روبین کازان است که باید دید او می تواند روس ها را برای جدایی بی دردسر قانع کند یا نه.

نکته مهم اینجاست که باتوجه به زیر 23 سال بودن شکاری، پرسپولیس در صورت جذب قطعی این بازیکن از روبین کازان می تواند او را در لیست بازیکنان امید جای دهد و مسئله ای از لحاظ فهرست بزرگسال نخواهد بود.

3

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس مجهز به جنگنده شکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مجهز به جنگنده شکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید