چگونه به راحتی تمام ایمیل های خود را از روی آیفون حذف کنم؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، یکی از مشکلاتی که بعضی از کاربران آیفون با آن رو به رو هستند، عدم اطلاع از روش های پاک کردن بعضی اطلاعات از روی گوشی های هوشمندشان است. یکی از مواردی که کاربران بلد نیستند، نحوه پاک کردن ایمیل ها از روی آیفون است.

چگونه به راحتی تمام ایمیل های خود را از روی آیفون حذف کنم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک روش سریع برای حذف همه ایمیل های شما از پوشه های جداگانه در برنامه ایمیل آیفون وجود دارد.

برنامه iPhonesMail در بخش استفاده بسیار راحت و ساده است، اما هیچ دکمه ای برای انتخاب همه ایمیل ها وجود ندارد که اجازه دهد تمام ایمیل های دریافتی را یکجا پاک کنید. یک راهکار این است که در حالت ویرایش، یک پیغام را انتخاب کنید، دکمه حرکت را نگه دارید، و سپس به انتخاب چند ایمیل بپردازید و این ایمیل ها را روانه سطل کنید.

اگر ایمیل ها را در چند پوشه ذخیره می کنید، می توانید این فرایند را برای هر پوشه ای که می خواهید مجددا تکرار کنید. اما اگر مایل باشید تمام ایمیل های موجود در آیفون خود را در یک لحظه حذف کنید، ممکن است از دیدن این که هیچ دکمه ای برای انتخاب همه وجود ندارد ناامید شوید.

اما اجازه دهید با روشهای اصولی و گام به گام جلو برویم:

- برنامه ایمیل را باز کنید.

- پوشه ای را که میخواهید حذف کنید باز کنید ، این پوشه می تواند از صندوق پستی شما باشد، یک پوشه در یکی از حساب های ایمیل شما باشد یا حتی شاملهمه صندوق ها باشد.

- در بالای صفحه روی ویرایش ضربه بزنید.پوشه ای را که می خواهید خالی کنید انتخاب و سپس در قسمت بالا سمت راست Edit را بزنید.

- اولین مورد در پوشه را انتخاب کنید، برای انتخاب همه پیغام ها، با انتخاب اولین پیغام در لیست آغاز کنید.

-روی بخش پایینی صفحه ضربه بزنید و دست خود را حرکت دهید.

- در حالی که گزینه انتقال را نگه می دارید، دوباره پیغام انتخاب شده را برای لغو انتخاب کنید.

- بعد از یک لحظه، صفحه نمایش باید تغییر کند تا همه پوشه ها در حساب نمایش داده گردد، و پیغامی در بالای صفحه نشان می دهد که چند پیغام انتخاب شده اند. اگر پیغام های بیشتری انتخاب کنید این فرایند بیشتر طول می کشد. پس از انتخاب دکمه انتقال، یک فهرست از تمام پوشه ها در حساب کاربری خود خواهید دید.

-سپس روی حذف شده ها کلیک کنید تا تمام پیغامها را در آن جا بگذارید در نهایت بر روی پوشه ای به نام سطل زباله ضربه بزنید.

-همه ایمیل های انتخاب شده به سطل زباله منتقل می شوند، که بعدا می توانید پاک کنید.

منبع: انتخاب

به "چگونه به راحتی تمام ایمیل های خود را از روی آیفون حذف کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به راحتی تمام ایمیل های خود را از روی آیفون حذف کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید