گلبانگرادیو ایران لحظات زیبای پاییز را دلنشین تر می نماید

به گزارش وبلاگ طراحی من، تهران (پانا) - برنامه موسیقیایی گلبانگ از شنبه تا پنج شنبه ساعت 15:00 ترانه های در خواستی مخاطبان رادیو ایران را پخش می نماید.

گلبانگرادیو ایران لحظات زیبای پاییز را دلنشین تر می نماید

به گزارش شبکه رادیویی ایران، ندا حاجی اسماعیلی تهیه نماینده این برنامه گفت: خدارا شاکریم که سال جاری هم مثل سال های گذشته با برنامه گلبانگ مهمان عصر پاییزی مخاطبان رادیو ایران می شویم.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند در صفحه مجازی گلبانگ به نشانی radio.golbang این برنامه را دنبال نمایند و نقطه نظرات و ترانه های در خواستی خود را مطرح و یا به وسیله شماره پیامک فضای مجازی رادیو ایران 09904055590 ترانه های در خواستی خود را پیگیری نمایند.

تهیه نماینده برنامه گلبانگ اضافه کرد: بعلاوه شماره تلفن 22168013 و شماره پیامک رادیو ایران 30000900 راه های ارتباطی با مخاطبان در زمان پخش برنامه می باشد.

حاجی اسماعیلی اضافه کرد: شایان ذکر است ،به همت فضای مجازی رادیو ایران ترانه های منتخب هر روز در تارنما و صفحات مجازی رادیو ایران نیز بارگذاری می گردد.

گلبانگ با اجرای مریم نشیبا و به تهیه نمایندگی ندا حاجی اسماعیلی و صدا برداری شیما اهدایی وند از شنبه تا پنج شنبه ساعت 15:00 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گلبانگرادیو ایران لحظات زیبای پاییز را دلنشین تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلبانگرادیو ایران لحظات زیبای پاییز را دلنشین تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید