ابراز نگرانی معاون راهداری همدان در مورد راهداری زمستانی، راه های استان احتیاج به ترمیم دارند

به گزارش وبلاگ طراحی من، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اظهار وضعیت و موقعیت راه های استان در بحث سیلاب اخیر، در مورد فرا رسیدن فصل زمستان و موضوع راهداری زمستانی ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی معاون راهداری همدان در مورد راهداری زمستانی، راه های استان احتیاج به ترمیم دارند

به گزارش خبرنگار از ، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در دومین نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان در سال 98 گفت: با توجه به وضعیت موجود راه ها، ضروری است برای ترمیم و روکش راه های استان که تخریب زیادی بر اثر سیل داشته اند، اقدامات لازم و به موقع انجام گردد.

وی با ابراز تأسف از اینکه، سیل به جاده های استان همدان 500 میلیارد ریال خسارت زد، یادآور شد: در سیلاب های اخیر 850 کیلومتر از راه های ارتباطی استان همدان نیز آسیب دید.

پرورشی خرم به کسر بودجه و اعتبارات استانی در این زمینه اشاره نمود و خواهان افزایش اعتبارات شد.

معاون راهداری همدان ادامه داد: در مورد تهیه ملزومات زمستانی و همچنین تأمین هزینه نیرو های حجمی در فصل زمستان احتیاج به پیگیری داریم.

این مسئول در ادامه همچنین خواهان جذب اعتبار استانی برای قوت بخشیدن به وضعیت ماشین آلات راهداری شد و گفت: این مهم همکاری مناسب و مطلوب فرمانداران را در شهرستان های استان می طلبد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ابراز نگرانی معاون راهداری همدان در مورد راهداری زمستانی، راه های استان احتیاج به ترمیم دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی معاون راهداری همدان در مورد راهداری زمستانی، راه های استان احتیاج به ترمیم دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید