قیمت اقامت در هتل های کیش چقدر است؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، آدم وقتی کیش می رود، جزیره سواحل بی سرانجام و زیبایی ها باید فکر همه جا را بکند. چون معمولا هزینه سفر به کیش متفاوت از سفر به شهرهای دیگر در می آید. و اگر فکر مسائلی مثل قیمت هتل را نکرده باشی، ممکن است در جزیره تفاوت ها غافلگیر شوی. یکی از سوالات اساسی در هر سفری و از جمله سفر به کیش، قیمت هتل های کیش است. اینکه اگر در هتلی لوکس بخواهی بمانی چند درمی آید و اگر بخواهی سفری مالی داشته باشی، چقدر آب می خورد.

قیمت اقامت در هتل های کیش چقدر است؟

هتل های لوکس

ایران در کل 29 هتل پنج ستاره دارد که سهم جزیره کیش از این تعداد 9 هتل است. هتل های پنج ستاره و لوکس جزیره، امکانات کاملی دارند و در معماری آنها آخرین استاندارهای روز دنیای رعایت شده است. آن نوع معماری ای که تو را مجذوب خود می نماید و باخودت می گویی کاش یک شب را در این هتل می ماندم. هتل های لوکس کیش که بیشترشان از قدیمی ترین هتل های جزیره اند، اتاق هایی برای سلیقه های مختلف دارد و همین ویژگی باعث شده که معمولا با استقبال روبه رو شوند. بیشترشان نزدیک نوار ساحلی اند و اتاق هایی با نمای باغ یا روبه دریا دارند. فاصله هتل های 5 ستاره کیش تا مراکز خرید پرطرفدار کیش چندان نیست و این یعنی اینکه لازم نیست برای رفتن به مراکز خرید پول اضافه ای بابت تاکسی بدهید.

بیشتر هتل های لوکس کیش مجهز به وسایل تفریحی یا سالن های بازی هستند و اگر نخواهید برای گشت و گذار به اطراف جزیره بروید در خود هتل نیز می توانید سرگرم شوید. استخر، زمین بازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرزمین بازی بچه ها، قایق سواری و غواصی اختصاصی از جمله امکانات هتل های 5 ستاره کیش است. در این هتل ها نگران منوی غذا نیز نباید بود. وجود چندین رستوران که هم غذاهای سنتی و هم غذاهای فرنگی و دریایی دارد، دستتان را برای انتخاب باز می گذارد. البته که همه اینها نیز مقرون به صرفه تمام نمی گردد.

نام هتلقیمت یک شب اقامت در اتاق دو تختهآدرس
سورینت مریم560,000 تومانضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر
ترنج1,060,000 تومانمیدان جاسک، ابتدای جاده دنیا
داریوش580,000 تومان تومانمیدان داریوش
شایگان465,000 تومان تومانجنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ

مشاهده قیمت هتل های کیش

هتل های میانه

کیش شهری توریستی است و شهرهای توریستی و ساحلی معمولا هتل های زیادی دارند. و تعریف کلمه میانه نیز در آنها فرق می نماید. یعنی در حقیقت هتل های 4 ستاره کیش که ما به آنها میانه می گوییم امکاناتی همانند هتل های 5 ستاره دارند. و تفاوت آنها با هتل های لوکس تنها در جزئیات است. مثلا هتل های لوکس دارای زمین تنیس یا اسکله اختصاصی تفریحی هستند و آنها نه. بعضی از آنها از مراکز خرید دورند، یا بعضی از آنها احتیاج به بازسازی دارند و کارکنان بعضی دیگر نسبت به هتل های 5 ستاره آموزش کمتری دیده اند.

اما از بیشتر آنها همچنان می گردد آبی بیکران دریا را دید و تقریبا همه آنها فضای سبز پر دارو درختی دارند که برای پیاده روی و استراحت مناسب است. باید بگوییم تعداد ستاره های هتل ربط مستقیمی با قیمت نیز دارد. و تفاوت فاحش قیمت را می توان بین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره جزیره به خوبی مشاهده کرد. به عنوان مثال هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره مناسب کیش است که لب دریاست، محوطه سبز وسیعی دارد و امکاناتش هم درخور توجه است. هزینه اقامت در اتاق دوتخته تویین آن برای یک شب 330 هزار تومان آب می خورد. یعنی نزدیک به 200 هزار تومان مقرون به صرفه تر از هتل های 5 ستاره.

نام هتلقیمت یک شب اقامت در اتاق دو تختهآدرس
گراند360,000 تومانروبه روی بازار ونوس
هلیا330,000 تومانمیدان ساحل، روبه روی بازار زیتون
ارم245,000 تومانبلوار خیام
شایلی240,000بلوار دریا
سورینت صدف410,000 تومانمیدان امیرکبیر
فلامینگو 440,000 تومانمیدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا

هتل های ساحلی کیش و دیدنی غروب دل انگیز

هتل های مالی

شاید باورتان نگردد ولی در کیش کلمه مالی نیز که در معنای معمولش به معنی به صرفه و با قیمت مناسب به کار می رود آنچنان معنا ندارد. چون اینحا جزیره تفاوت هاست و این در قیمت هتل ها نیز مشهود است. در کیش قیمت هتل های سه ستاره گاهی همپایه هتل های 4 ستاره است و این به خاطر نزدیکی این هتل ها به مرکز خرید و جاهای دیدنی کیش است. و در وهله دوم به علت دارا بودن سوئیت که در کم کردن هزینه های سفر می تواند موثر باشد. نمونه ای از این هتل ها هتل دیدن است که یک شب اقامت در سوئیت دوتخته آن 320 هزار تومان تمام می گردد. نمونه دیگر این هتل ها، هتل گاردنیا است که هزینه اقامت در اتاق چهارتخته ویلایی آن 300 هزار تومان است. می گردد گروهی سفر کرد و هزینه های سفر را پایین آورد.

مشاهده دیگر هتل های 3 ستاره کیش

منبع: اسنپ تریپ

به "قیمت اقامت در هتل های کیش چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اقامت در هتل های کیش چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید