اعتبار 82 میلیارد ریالی اشتغال به کمیته امداد دامغان اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ طراحی من، حمیدرضا کشاورزیان در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه 82 میلیارد و یک میلیون ریال اعتبار اشتغال زایی به کمیته امداد دامغان اختصاص یافته است، گفت: از این میزان 54 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار اشتغال روستایی، 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 16 و هفت میلیارد و 751 میلیون ریال دیگر نیز از محل اعتبارات امداد را شامل می گردد.

اعتبار 82 میلیارد ریالی اشتغال به کمیته امداد دامغان اختصاص یافت

وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تا سرانجام آبان امسال 150 نفر از روستاییان برای ایجاد اشتغال روستایی ثبت نام کردند، افزود: تاکنون 60 نفر از متقاضیان بااعتباری معادل 28 میلیارد ریال موفق به تسهیلات اشتغال زایی با بهره شش درصد و بازپرداخت پنج ساله شدند.

مدیر کمیته امداد دامغان بابیان اینکه در بحث ایجاد اشتغال شهری تاکنون پنج میلیارد و 165 میلیون ریال تسهیلات از ابتدای سال تا سرانجام آبان ماه امسال پرداخت شده است، ابراز داشت: 26 نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال طی این بازه زمانی از تسهیلات موجود بهره مند شدند.

کشاورزیان در ادامه توضیح داد: از محل طرح تکلیفی بانک با بهره چهار درصد نیز شش میلیارد و 220 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به 34 نفر از متقاضیان در دامغان پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات پرداختی در قالب ایجاد اشتغال روستایی از محل طرح صندوق اشتغال روستایی و با ثبت نام در سامانه کارا و به روستاییان نیازمند تا سقف 500 میلیون ریال باهدف ایجاد اشتغال پرداخت می گردد.

مدیر کمیته امداد دامغان افزود: دامغان 740 خانوار مستمری بگیر شامل یک هزار و 370 خانوار و 690 خانوار غیر مستمری بگیر دارد که در مجموع یک هزار و 240 نفر طی سال از خدمات کمیته امداد در بخش های مختلف برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتبار 82 میلیارد ریالی اشتغال به کمیته امداد دامغان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 82 میلیارد ریالی اشتغال به کمیته امداد دامغان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید