تبلت آنر V6 با چیپست کرین 985 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ طراحی من، آنر امروز عضو جدیدی به خانواده تبلت های اندرویدی خود اضافه نمود که پشتیبانی از شبکه 5G و وای فای 6 را به ارمغان می آورد. آنر V6، جدیدترین تبلت این برند چینی است که بعضی المان های طراحی را از گوشی های آنر قرض گرفته و از کیبورد و قلم استایلوس پشتیبانی می نماید.

تبلت آنر V6 با چیپست کرین 985 معرفی گردید

آنر V6 از نمایشگر 10.4 اینچی با رزولوشن 2000x1200 پیکسل با نسبت نمایشگر به بدنه 84 درصد برخوردار است. چیپست کرین 985 وظایف پردازشی را بر دوش کشیده و پیکربندی حافظه نیز شامل رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی می گردد. این مدل از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می نماید که مجیک پنسل (Magic Pencil) نام داشته و 4096 سطح فشار را شناسایی می نماید.

آنر V6 از قابلیت اشتراک گذاری سریع فایل ها با گوشی های آنر و هواوی پشتیبانی نموده و در پنل پشتی آن دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8 و فلش LED قرار گرفته اند. در پنل جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 برای عکس های سلفی و تماس های تصویری تعبیه شده است.

آنر V6 از باتری 7250 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی نموده و به وسیله پورت USB-C شارژ می گردد. در تصاویر تبلیغاتی این محصول کیبورد هم به چشم می خورد که آنر V6 همراه با آن و قلم استایلوس شباهت فراوانی به آیپد پرو پیدا نموده است.

آنر V6 از رابط کاربری Magic UI 3.1 بر پایه اندروید 10 بهره مند است، ولی خبری از برنامه های گوگل نیست و کاربر برای دانلود برنامه ها باید از فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی هواوی یعنی اپ گالری و خدمات موبایلی هواوی استفاده کند.

اطلاعاتی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه تبلت آنر V6 در دست نیست، ولی در حال حاضر می توان در چین آن را پیش خرید کرد. پیش بینی می گردد تاریخ عرضه و قیمت نهایی ماه آینده میلادی اعلام شوند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "تبلت آنر V6 با چیپست کرین 985 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت آنر V6 با چیپست کرین 985 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید