جعبه شیائومی می بند 7 مشخصات آن را فاش کرد

به گزارش وبلاگ طراحی من، بر اساس اعلام شیائومی، این شرکت میخواهد دو روز دیگر (3 خرداد) از جدیدترین مچ بند هوشمند خود به نام می بند 7 رونمایی کند. طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص ویژگی های این مچ بند منتشر شده ولی حالا به لطف انتشار تصویری از جعبه این گجت، با خیال راحت می توانیم به جزئیات آن بپردازیم.

جعبه شیائومی می بند 7 مشخصات آن را فاش کرد

می بند 7 قرار است نمایشگری 1.56 اینچی از نوع AMOLED داشته باشد که رزولوشن آن به 192 × 490 پیکسل می رسد. این نمایشگر هم مقدار نسل قبلی است ولی از نظر رزولوشن حرف بیشتری برای گفتن دارد. مچ بندهای هوشمند در زمینه تناسب اندام و سلامتی از امکانات زیادی بهره می برند. این مچ بند هم از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید و در این زمینه بهتر از نسل قبلی است.

بعضی منابع به احتمال بهره گیری این مچ بند از GPS داخلی و مستقل اشاره نموده اند. به لطف این مشخصه، کاربران برای پایش فعالیت های خود احتیاج کمتری به استفاده از گوشی پیدا می نمایند. اما هنوز در این زمینه نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم و در تصویر منتشر شده از جعبه می بند 7 هم به وجود این مشخصه اشاره ای نشده است.

در ابتدا گفته می شد این گجت همراه با باتری 250 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد و این در حالی است که نسل ششم می بند از باتری 125 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. اما شیائومی برای این مچ بند، باتری 180 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که همچنان ارتقای محسوسی نسبت به نسل قبلی به شمار میرود. مطابق معمول بار دیگر با قابلیت هایی مانند پایش خواب و اکسیژن خون هم روبرو خواهیم شد. ظاهرا این مچ بند با قیمت 40 دلار راهی بازار چین می گردد و برای بازارهای جهانی قیمت نسبتا بالاتری خواهد داشت.

در کل جزئیات ناگفته زیادی از این گجت باقی نمانده اما در هر صورت ممکن است طی دو روز آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر گردد.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "جعبه شیائومی می بند 7 مشخصات آن را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعبه شیائومی می بند 7 مشخصات آن را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید