خبرنگاران اسامی ادارات پرمصرف برق در لرستان اعلام شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، خرم آباد - خبرنگاران - روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان بر اساس دستور استاندار لرستان؛ اسامی اداراتی که صرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکرده اند را اعلام کرد.

خبرنگاران اسامی ادارات پرمصرف برق در لرستان اعلام شد

بر این اساس با تاکید استاندار لرستان و با پایش برق ادارات و بازدیدهای اجرا شده برخی ادارات اقدامی در راستای مصرف انرژی برق نداشته اند که شناسایی شده اند.

اداره کل دامپزشکی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی؛ سازمان حج و زیارت؛ منابع طبیعی و آبخیزداری؛ تامین اجتماعی شعبه 2؛ معاونت غذا و دارو؛ سازمان انتقال خون؛ اداره کل ثبت اسناد و املاک؛ نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس؛ دانشگاه علوم پزشکی و مرکز تحقیقات کشاورزی استان اقدامی برای کاهش مصرف نداشته اند.

گفتنی است هفته گذشته مصرف برق لرستان به مرز هشدار رسید و مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با افزایش بی سابقه دمای هوا و استفاده بیش از حد از وسایل برقی در پیک بار شرایط برق در استان قرمز شد.

فریدون خودنیا گفت: ساده ترین راه کمک مردم به شرکت توزیع برق لرستان برای تامین برق پایدار تنظیم کولرهای گازی بر روی درجه 24 به بالا و استفاده از دور کند کولر آبی در ساعات پیک می باشد.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی، هفته آینده گرمای هوا همچنان تداوم دارد و مردم باید در ساعات پیک بار (11 تا 17 و 19 تا 23) از وسایل پرمصرف مانند لباس شویی، جارو برقی، اتو، ظرفشویی و سشوار استفاده نکنند تا مجبور به اعمال خاموشی نشویم.

خودنیا اضافه کرد: 29 تیرماه جاری پیک مصرف برق کشور در ساعت 12 و 37 دقیقه از مرز 58 هزار و 90 مگاوات گذشته و در شب به 58 هزار و 252 مگاوات رسید که این میزان بین ساعت 12 تا 13 روز گذشته در لرستان 665 و ساعت 21 به 666 مگاوات رسید.

وی گفت: بر اساس سهمیه تعیین شده 666 مگاوات پیک مصرف استان است که نباید بین ساعات 12 تا 17 از این میزان عبور کنیم ولی در 29 تیرماه بین ساعات 12 تا 17 از این میزان عبور کردیم اما راس ساعت 12 ظهر به 671 مگاوات رسید و ساعت 12 و 45 دقیه به 691 مگاوات افزایش یافت.

وی شرح داد: در این زمان قطع اجباری برق برخی مناطق در دستور کار قرار گرفت که با قطع جریان یک فیدر، 30 مگاوات مصرف اضافی کاهش یافت ولی با توجه به گرمای هوا، این میزان از مصرف نقاط گرمسیر همچون کوهدشت، پلدختر و خرم آباد قطع نشده و در شهرهای سردسیر اعمال شد.

خودنیا اضافه کرد: با توجه به تعطیلی ادارات و قطع 30 مگاوات برق، میزان مصرف استان تا ساعت 14 روز گذشته به 632 مگاوات رسید و شبکه های قطع شده به مدار بازگشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با بیان اینکه 29 تیر پیک واقعی مصرفی استان به 691 مگاوات رسیده ادامه داد: به ازای هر یک درجه دما حدود 20 مگاوات به بار استان اضافه کرده می شود .

625 هزار مشترک برق شهری و روستایی در لرستان وجود دارد و از مجموع 2 هزار و 864 روستای استان تا کنون بیش از 2 هزار و 700 مورد آن برقدار شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اسامی ادارات پرمصرف برق در لرستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسامی ادارات پرمصرف برق در لرستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید