سخن اول با استاندار نو، هوای آب و هوای آبیک را داشته باشید!

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرگزاری خبرنگاران-سرانجام پس از کش و قوس ها و واکنش های مختلف در استان قزوین ، رئیس دولت سیزدهم آقای محمد مهدی اعلایی را بعنوان استاندار قزوین برگزید و روز شنبه 22 آبان ماه مراسم معارفه وی با حضور وزیر کشور برگزار می گردد.

سخن اول با استاندار نو، هوای آب و هوای آبیک را داشته باشید!

امابه نظر می رسد در همین شروع کار ضروری است به عنوان زبان گویای مردم به استاندار محترم نکات مهمی را در مورد شهرستان آبیک خاطرنشان سازیم تا در تصمیمات آینده خود مدّ نظر داشته باشند.

????️جناب اعلایی، آبیک را چقدر می شناسید؟

شهرستان آبیک دروازه ورود به استان قزوین است و دارای مردمانی ولایتمدار، انقلابی، شهیدپرور، سخت کوش و با ظرفیت های فرهنگی اجتماعی،مالی، سیاسی، ورزشی و جغرافیایی متعددی است که نقش مهمی در ارتقاء جایگاه استان قزوین در کشور دارد.

????️استاندار محترم آبیک پیشانی استان ماست ، لطفا هوای آب و هوای آبیک را داشته باشید ، آب مطالبه اول مردم و آلودگی هوا معضل مهم دیگر این شهرستان است که با شرکت سیمان، سیپورکس و نیروگاه شهید رجایی ، معادن و پیغمبرکوه و اتوبان رابطه مستقیم دارد.

????️معضلاتی همانند بیمارستان فاقد تجهیزات و متخصص، مسائل آب و فاضلاب، اراضی قولنامه ای و آستان قدس ، شهرداری های دست بسته در مقابل ادعای آستان قدس، شرکت های فراوری کمپوست و گاوداری های آسیب رسان به سلامت مردم ، پروژه های نیمه کاره و طرح های ضروری بدون اعتبار و بسیاری از مسائل دیگر که با توجهی ویژه به این شهرستان و نیز رسانه های این شهرستان و تقویت ارتباط استانداری با رسانه های آبیک می تواند بهتر و بیشتر قابل رصد و احصاء باشد.

????️مردم آبیک همیشه از نگاه نه چندان مناسب استان به این شهرستان در زمینه اعتبارات، امکانات ، انتصابات ، رسیدگی به مسائل و خواسته های آنان گلایه داشته و دارند که بازدیدها و حضورهای زمانبندی شده استاندار در این شهرستان و شنیدن خواسته های مردم می تواند نقش موثری در تحقق مطالبات داشته باشد.

????شایسته است در دولت نو با لحاظ موارد فوق الذکر و نظرخواهی از نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی،مالی و در نظر گرفتن منافع مردم و نگاه اولویت به این شهرستان ، دوران دشواری های مردم به سرانجام برسد و بتوانند طعم شیرین توجه به آبیک و برطرف مسائل، رشد، توسعه و پیشرفت این شهرستان زرخیز را بچشند. ان شاءالله

✍ سیدفرهاد حسینی

روزنامه نگار و مدیر خانه مطبوعات شهرستان آبیک

منبع: خبرگزاری آریا

به "سخن اول با استاندار نو، هوای آب و هوای آبیک را داشته باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخن اول با استاندار نو، هوای آب و هوای آبیک را داشته باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید