سرمایه گذار میلیاردر اپل انتها با تلفن 20 دلاری خود خداحافظی کرد!

به گزارش وبلاگ طراحی من، وارن بافت، سومین فرد ثروتمند دنیا که یکی از سرمایه گذاران شرکت اپل است به جایگزین کردن گوشی موبایل تاشوی قدیمی خود با یک آیفون رضایت داد.

سرمایه گذار میلیاردر اپل انتها با تلفن 20 دلاری خود خداحافظی کرد!

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از CNBC آمریکا، گوشی تاشوی بافِت یک سامسونگ مدل SCH-U320 بود که تنها بیست دلار ارزش داشت و این در حالیست که او مدیر عامل هولدینگ برکشایر هاتوی است و تقریبا 5.5 درصد از سهام شرکت اپل را در اختیار دارد.

گوشی سامسونگ مدل SCH-U320

بافت در مصاحبه اخیرش، خود را فردی 89 ساله دانست که از گوشی موبایل فقط برای تلفن زدن استفاده می نماید و اکنون که گوشی تاشوی او از کار افتاده است از یک آیفون 11 استفاده خواهد نمود.

او پیش از این از یک آیپد برای چک کردن بازار سهام و جستجوهای مورد نیازش استفاده میکرده و معتقد است امکانات یک گوشی هوشمند بر خلاف بیشتر مردم برای او کاربردی ندارد.

بافت مالک 245 میلیون سهم از شرکت اپل است که ارزشی برابر با 72 میلیارد دلار دارد. سهام شرکت اپل اخیرا و به دلیل شیوع ویروس کرونا 4% کاهش داشته است.

استفاده از گوشی های ساده و یا شکسته امری رایج در میان بعضی افراد ثروتمند دنیا است که بیشتر بیانگر سبک زندگی و عقاید آنهاست.

پیش از این نیز گوشی شکسته سادیو مانه فوبالیست مشهور، سوژه خبری شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرمایه گذار میلیاردر اپل انتها با تلفن 20 دلاری خود خداحافظی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذار میلیاردر اپل انتها با تلفن 20 دلاری خود خداحافظی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید