سری گلکسی S23 دوربین سلفی و فوق عریض مشابهی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ طراحی من، به گزارش نشریه خبری ETNEWS، به نظر می رسد هر سه مدل گوشی از سری گلکسی S23 از دوربین فوق عریض و سلفی کاملا مشابهی بهره خواهند برد.

سری گلکسی S23 دوربین سلفی و فوق عریض مشابهی خواهد داشت

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با سری گلکسی S23 منتشر شده که به لطف آن ها توانسته ایم از امکانات و قابلیت های گوناگون پرچم داران مورد انتظار سامسونگ مطلع شویم. به تازگی هم نشریه خبری کره ای ETNEWS یک سری اطلاعات پیرامون گوشی های این سری منتشر کرده مبنی بر اینکه گلکسی S23 و دو مدل پلاس و اولترا از آن حداقل یک دوربین مشابه خواهند داشت.

اینطور که نشریه یادشده می گوید، ظاهرا دوربین اصلی دو مدل استاندارد و پلاس از این سری همچنان 50 مگاپیکسلی و مشابه نمونه بکار رفته در گلکسی S22 و S22 پلاس خواهد بود. در کنار آن اما از یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتوی 11 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. مشخص نیست آیا این 11 مگاپیکسل اشتباه تایپی است یا واقعا قصد وب سایت منبع اشاره به همین مقدار بوده چون طبق اطلاعاتی که قبلا در اختیار داشتیم، این دو مدل باید از همان سیستم دوربین نسل گذشته بهره می بردند.

گلکسی S22 و S22 پلاس هم به سه دوربین روی پنل پشتی خود مجهز شده اند که شامل اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و تله فوتوی 10 مگاپیکسلی با مقدار زوم 3 برابری اپتیکال می شوند. مشخص نیست سنسور تله فوتوی 11 مگاپیکسلی توانایی زوم بیشتری به سری S23 می دهد یا خیر چون متأسفانه اطلاعات خاصی در این رابطه منتشر نشده است.

در این گزارش همچنین آمده که دوربین سلفی در تمامی گوشی های این سری مشابه و 12 مگاپیکسلی خواهد بود. از این حیث، گلکسی S23 اولترا تنها محصولی است که از لحاظ مگاپیکسل با افت قابل توجهی همراه می شود چرا که S22 اولترا و حتی گوشی های مدل اولترا قبل از آن از سنسوری 40 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می بردند. اخیرا هم گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه گلکسی S23 اولترا دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد داشت.

از سری گلکسی S23 چه می دانیم؟

طبق اطلاعاتی که تا به امروز در رابطه با سری گلکسی S23 منتشر شده، به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد 32 میلیون گوشی از این نسل تولید کند که 50٪ از آن (16 میلیون) برای مدل اولترا، 30٪ از آن برای مدل استاندارد و 20٪ هم برای مدل پلاس در نظر گرفته شده است. سامسونگ امیدوار است مثل سال گذشته، این مدل اولترا باشد که بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهد.

علاوه بر این، می دانیم گلکسی S23 و S23 پلاس قرار است از باتری با 200 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتر بهره ببرند. در این صورت گلکسی S23 یک باتری 3900 و گلکسی S23 پلاس هم یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت. به لطف پردازنده تازه که گفته می شود در مصرف انرژی عملکرد بهتری هم دارد و همچنین قابلیت ذخیره انرژی پیشرفته ای که سامسونگ برای این سری در نظر گرفته، انتظار می رود عملکرد آن ها در نگه داری شارژ به شکل محسوسی بهتر از قبل باشد. لازم به ذکر است باتری گلکسی S23 اولترا همچنان همان 5000 میلی آمپر ساعت باقی خواهد ماند.

این گوشی ها قرار است به اتفاق از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده بهره ببرند که کوالکام به زودی از آن رونمایی می کند. گفته می شود این پردازنده از لحاظ توان پردازشی و گرافیکی فوق العاده قدرتمند است به گونه ای که در بنچمارک مربوط به گرافیک توانسته A16 اپل را هم پشت سر بگذارد. سری گلکسی S23 به احتمال زیاد در هفته نخست سال 2023 راهی بازار خواهد شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری گلکسی S23 دوربین سلفی و فوق عریض مشابهی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S23 دوربین سلفی و فوق عریض مشابهی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید