شور و شعف طرفداران شیخ زکزاکی پس از صدور رای دادگاه نیجریه

به گزارش وبلاگ طراحی من، طرفداران رهبر جنبش اسلامی نیجریه پس از شنیدن خبر رای دادگاه و صدور مجوز خروج از کشور برای شیخ زکزاکی و همسر ایشان ، با حضور در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

شور و شعف طرفداران شیخ زکزاکی پس از صدور رای دادگاه نیجریه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ طراحی من، به دنبال رای امروز دادگاه نیجریه و صدور مجوز خروج از کشور برای شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسر ایشان، طرفداران وی در نیجریه با حضور در خیابان ها به شادی پرداختند.

به گزارش وبگاه شبکه خبری پرس تی وی طرفداران شیخ زکزاکی دوشنبه با حضور در خیابان های این کشور شادی خود را نسبت به رای دادگاه مبنی بر خروج شیخ زکزاکی و همسر ایشان از کشور و رفتن به هند برای معالجه نشان دادند.

جنبش اسلامی نیجریه در همین ارتباط در حساب توئیتری خود نوشت، دادگاه مجوزی برای سفر وی و همسرش به هند برای پیگیری روند درمان صادر نموده است. بنابر اعلام جنبش اسلامی نیجریه، قاضی دادگاه حکم داده است که باید به شیخ زکزاکی و همسرش برای دریافت خدمات درمانی مجوز داده گردد چرا که به دلیل وخامت شرایط جسمانی، جان وی در خطر است (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که چندی قبل نیز ده ها شخصیت جهانی طی نامه هایی به دبیر کل سازمان ملل متحد رسیدگی فوری به وضعیت وخیم شیخ زکزاکی را خواهان شده بودند.

53 شخصیت جهانی از جمله چهره های سیاسی، امنیتی، نظامی، علمی، رسانه ای، دینی و مالی در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل خواهان رسیدگی فوری به وضعیت وخیم سلامتی شیخ زکزاکی و همسر ایشان شده بودند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "شور و شعف طرفداران شیخ زکزاکی پس از صدور رای دادگاه نیجریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شور و شعف طرفداران شیخ زکزاکی پس از صدور رای دادگاه نیجریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید