جهت 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی در شهرهای شمالی استان، راستا 6 روستا به علت سیلابی بودن همچنان بسته است.

جهت 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است

غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با وبلاگ طراحی من اظهار کرد: در پی بارندگی های مداوم اخیر، جاده 9 روستا در دزفول، اندیمشک و گتوند به علت سیلابی شدن جهت مسدود شد.

وی اضافه نمود: با فروکش آب و کوشش نیروهای راهداری جهت یک روستا در گتوند و 2 روستا در دزفول بازگشایی شد اما 6 جهت دیگر به علت سیلابی بودن همچنان بسته هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه دسترسی به این روستاها نیازمند فروکش آب است، گفت: علاوه بر محورهای سیلابی، جهت شاهزاده عبدالله با حدود 25 روستا، جهت موری با حدود 6 روستا، جهت دره گچی با 4 روستا، جهت شیمبار حدود 10 روستا، جهت سوسن به کُمفه با 6 روستا و جهت عالی پیر میرزا با 5 روستا با ریزش کوه روبرو هستند.

بهرامی نیا با بیان اینکه اولویت با ریزش برداری در محورهای اصلی کوهستانی استان است، توضیح داد: ریزش برداری در جهتهای منتهی به این روستاها به ترتیب در حال اجرا است و در صورتی که سامانه بارشی جدیدی وارد نگردد و ریزش کوه در جهتهای اصلی جاده اندیکا-شهرکرد نداشته باشیم، جهت این روستاها در اسرع وقت بازگشایی می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مورد جهت خرم آباد به اندیمشک مطرح کرد: جهت برگشت از خرم آباد به پل زال همچنان مسدود و با توجه به شدت تخریب، بازسازی آن زمانبر است.

وی بیان نمود: تردد در جهت خرم آباد به اندیمشک همچنان از محورهای جایگزین شامل جاده قدیم خرم آباد-پلدختر برای خودروهای سبک و محور خرم آباد- کوهدشت- پلدختر- اندیمشک برای تردد خودروهای سنگین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جهت 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت 6 روستا در خوزستان همچنان بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید