هتل سنتی درباری شیراز؛از زیباترین هتل های سنتی شهر

به گزارش وبلاگ طراحی من، با وجود این که تنها چند ماه از تاسیس این هتل گذشته است، اما هتل سنتی درباری شیراز در همین مدت کوتاه نیز توانسته است سر و صدای بسیاری بپا و طیف وسیعی از گردشگران را به سوی خود جذب کند. لازم به ذکر است که هتل سنتی درباری شیراز در دو طبقه و 14 واحداقامتی، در سال 1398 به بهره برداری رسید و پذیرای گردشگران از کلیه نقاط جهان شد.

هتل سنتی درباری شیراز؛از زیباترین هتل های سنتی شهر

در خصوص امکانات هتل سنتی درباری شیراز باید گفت که این هتل قادر است کلیه امکانات رفاهی را به میهمانان خود ارائه دهد. البته این بدان معنا نیست که امکانات هتل سنتی درباری شیراز با هتلی 5 ستاره و مدرن قابل قیاس است؛ باید به این نکته توجه داشت که هتل سنتی درباری شیراز، همان طور که نام آن نیز گویاست، هتلی سنتی است و بیشتر هتل های سنتی از امکاناتی محدود برخوردارند. با این حال، هتل سنتی درباری شیراز جهت رفاه میهمانان خود، ملزومات اقامتی راحت و آسوده را در خود گنجانده است. به عنوان مثال این هتل از پارکینگی جادار و مطمئن برخوردار است که امنیت خودروی میهمانان را تامین می نماید.

همچنین هتل سنتی درباری شیراز به منظور برطرف احتیاج میهمانان به محیط بیرون از هتل، رستورانی سنتی و دنجی را در خود جای داده که فضای دل پذیر و غذاهای لذیذ آن زبانزد خاص و عام است و قادر است لحظات به یادماندنی و زیبایی را برای هر هموطنی که برای یافتن هویت خود به این مکان آمده و یا هر گردشگری که برای تماشای هنر و معماری بی بدیل ایران زمین در این هتل اقامت می نماید، رقم بزند.

از فضای سنتی و معماری آجری و دیدنی هتل سنتی درباری شیراز که بگذریم، به واحدهای اقامتی ساده اما شیک آن خواهیم رسید. همان طور که در تصاویر نیز عیان است، یکایک واحدهای اقامتی هتل سنتی درباری شیراز از معماری سنتی و زیبایی بهره مند بوده و به اسباب و لوازم اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تختخواب، دراور، میز و جایگاه، صندوق امانات، رخت آویز، کمدلباس، اتو و میزاتو، اسپیلت و تلفن مجهز گشته اند. همچنین اینترنت پرسرعت اما محدود، در تمامی اتاق ها موجود بوده و میهمانان با اقامت در این مکان می توانند با دسترسی به آن، از گشت و گذار در فضای مجازی نیز بهره مند گردند.

همان طور که خواندید، اتاق های این هتل از نظر امکانات هیچ کم و کاستی نداشته و حتی به سیستم اطفاء حریق نیز تجهیز شده اند. بنابراین می توان گفت با وجود سنتی بودن این هتل، سازندگان آن به خوبی تجهیزات مدرن را در آن گنجانده اند تا میهمانان هتل در رفاه کامل، اقامتی آسوده را تجربه نمایند.

خوب است بدانید که هتل سنتی درباری شیراز از موقعیت مکانی بسیار مطلوبی نیز برخوردار است. از آنجایی که این هتل در سه راه نمازی شیراز واقع شده، فاصله اندکی به اماکن گردشگری بسیاری نظیر شاه چراغ، آرامگاه سعدی، مسجد نصیرالملک، باغ جنت، حمام و بازار وکیل دارد. بنابراین، اگر در پی هتلی سنتی، اما باکیفیت و زیبا می گشت، هتل سنتی درباری شیراز با موقعیت مکانی بسیار مناسب، امکانات و خدمات متنوع خود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت شما عزیزان در این شهر تاریخی و دیدنی باشد.

اماکن نزدیک هتل سنتی درباری شیراز

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا مسجد وکیل: 850 متر

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا حمام وکیل: 900 متر

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا شاهچراغ: 950 متر

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا خانه شاپوری: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا مسجد نصیرالملک: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا باغ و موزه نارنجستان قوام: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل سنتی درباری شیراز تا باغ جنت: 10.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل سنتی درباری شیراز؛از زیباترین هتل های سنتی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتی درباری شیراز؛از زیباترین هتل های سنتی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید