گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از رایزنی های امروزش در نیویورک

به گزارش وبلاگ طراحی من، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری رایزنی های امروز صبح با وزرای خارجه هند، فنلاند، ویتنام و لوکزامبورگ در نیویورک را سازنده خواند.

گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از رایزنی های امروزش در نیویورک

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ طراحی من، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته در رأس هیأتی وارد نیویورک شد، امروز (سه شنبه) در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با بعضی از همتایان خود دیدار و گفت وگو کرد.

وی در گزارشی توئیتری نوشت: دیدار های سازنده ای با وزرای خارجه هند، لوکزامبورگ، ویتنام و فنلاند داشتم. موضوعات دوجانبه و بین المللی مورد گفتگو نهاده شد.

امیرعبداللهیان اضافه نمود: دیدارهای بیشتری برای بعدازظهر (به وقت نیویورک) تنظیم شده است. بعلاوه رئیس جمهور امروز سخنرانی خود را در مجمع عمومی خواهد داشت.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه پیش از این در تشریح حضور چهار روزه اش در نیویورک و انجام حدود 50 دیدار با همتایان و شرکت در جلسات مختلف، از برگزاری جلسه ای با حضور کارکنان دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن برای رسیدگی به مسائل ایرانیان مقیم آمریکا اطلاع داد. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس

به "گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از رایزنی های امروزش در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش توئیتری امیرعبداللهیان از رایزنی های امروزش در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید