اطلس دنیا را با World atlas &ampamp map MxGeo در جیبتان داشته باشید

به گزارش وبلاگ طراحی من، اپلیکیشنی اندرویدی با اطلاعاتی جامع از کشورها و قاره ها

World atlas & map MxGeo اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که با نصب آن، اطلس جهان و اطلاعات فوق العاده ای درباره کشورها و قاره های جهان در اختیار خواهید داشت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

اطلس دنیا را با World atlas &ampamp map MxGeo در جیبتان داشته باشید

جغرافیا و علم زمین شناسی همواره یکی از مواردی بوده است که علاقه مندان خاص خود را دارد و افراد بسیاری وجود دارند که یکی از تفریحات روزانه خود را به کسب اطلاعات درباره کشورها و قاره ها اختصاص داده اند. در ایام گذشته این افراد برای کسب این اطلاعات مجبور به استفاده از کتاب ها و نقشه های بزرگ بودند که خوشبختانه در سال های اخیر، مطالب مربوط به جغرافیا و اطلس دنیا نیز به قدری در دنیای مجازی غنی و کامل شده است که می توان تنها با یک نرم افزار، از صدها کتاب و نقشه بی احتیاج شد. World atlas & map MxGeo اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که اطلسی فوق العاده کامل را از دنیای ما در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید تنها به وسیله یک گوشی موبایل ساده، به دنیایی بزرگ از اطلاعات جغرافیایی دسترسی داشته باشید.

در این اپلیکیشن شما به منبعی بزرگ از نقشه و پرچم بیش از 239 کشور دنیا دسترسی دارید و می توانید با امکان زوم کردن که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد، این نقشه ها را تا جزئیاتی بسیار بالا پیش ببرید. از موارد دیگری که در این اطلس در اختیار شما قرار خواهد گرفت، ساعت دقیق کشورهای مختلف است که به یاری آن می توانید از ساعات محلی در نواحی مختلف باخبر شوید. بعلاوه در این اپلیکیشن به دسته بندی های جالبی همانند کوچک ترین، بزرگ ترین، سالم ترین، محبوب ترین و … کشورهای دنیا دسترسی خواهید داشت که آنچه تمام این موارد را شگفت انگیزتر می نماید، عدم احتیاج به ارتباط اینترنتی خواهد بود؛ به این معنا که این آرشیو بزرگ از اطلاعات جغرافیایی را همواره و همه جا در دسترس خواهید داشت.

ویژگی ها

شامل شدن تمام قاره ها و کشورها

استفاده آسان از برنامه

طراحی جزیی و دقیق نقشه ها

منبع: الی گشت

به "اطلس دنیا را با World atlas &ampamp map MxGeo در جیبتان داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلس دنیا را با World atlas &ampamp map MxGeo در جیبتان داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید