بودجه 300 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد استان مرکزی برای سال اقتصادی جدید ، سرا های نوآوری مهم ترین راه برای درآمدزایی دانشگاه است

به گزارش وبلاگ طراحی من، رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی گفت: بودجه سال اقتصادی آینده این دانشگاه 300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و مسئولان دانشگاه برای درآمدزایی باید به دنبال ایجاد و توسعه سرا های نوآوری باشند.

بودجه 300 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد استان مرکزی برای سال اقتصادی جدید ، سرا های نوآوری مهم ترین راه برای درآمدزایی دانشگاه است

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ طراحی من، حسین کلانتری، رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی اراک، از بودجه 300 میلیارد تومانی این دانشگاه برای سال اقتصادی جدید اطلاع داد و اظهار کرد: باید با ایجاد سرا های نوآوری، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و گردشگری را افزایش دهیم و از این طریق برای دانشگاه درآمدزایی کنیم.

کلانتری بیان نمود: با بهره گیری از تجهیزات و بستر های مناسبی که در واحد های دانشگاه آزاد در سطح استان فراهم شده است، امکان دسترسی به این هدف و ایجاد سرا های نوآوری وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی تأکید کرد: دانشگاه وظیفه دارد علاوه بر تدریس در حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری نیز فعالیت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بودجه 300 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد استان مرکزی برای سال اقتصادی جدید ، سرا های نوآوری مهم ترین راه برای درآمدزایی دانشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 300 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد استان مرکزی برای سال اقتصادی جدید ، سرا های نوآوری مهم ترین راه برای درآمدزایی دانشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید