تثبیت قیمت دلار کلید رونق بازار مسکن است

به گزارش وبلاگ طراحی من، رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: آنچه بازار مسکن و دیگر بازارهای موازی را از رکودنجات خواهد داد ثبات نرخ دلار با هر قیمتی و در نتیجه ثبات مالی است.

تثبیت قیمت دلار کلید رونق بازار مسکن است

به گزارش وبلاگ طراحی من از اصفهان، رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: در صورت تحقق مذاکرات وین، ثبات نرخ دلار و در نتیجه ثبات مالی می توان شاهد کاهش نرخ مسکن و رونق این بازار بود وگرنه در شرایط کنونی با وجود افزایش غیرمنطقی و تصاعدی نرخ مسکن انتظاری هم برای رونق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رکود سنگینی بر بازار مسکن حاکم است، گفت: آنچه بازار مسکن و دیگر بازار های موازی را از این شرایط نجات خواهد داد ثبات نرخ دلار با هر قیمتی و در نتیجه ثبات مالی است؛ به طوری که فعالان بازار از بلاتکلیفی خارج شوند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: قطعاً با ثبات مالی، بازار ها بر اساس عرضه و تقاضا به صورت اتوماتیک تنظیم خواهد شد؛ زیرا در برهه ای از زمان نرخ دستوری برای بازار ها جوابگو نبوده است.

جهانگیری در رابطه با تأثیر طرح هایی مانند جهش مسکن بر شرایط بازار گفت: در صورت برطرف موانع و اجرایی شدن این طرح تا حدودی مسائل بازار مسکن مرتفع خواهد شد، اما مجدداً تاکید می کنم همه این موارد یک سوی ماجراست و ثبات مالی هم سوی دیگر است؛ زیرا تا این مهم به وجود نیاید بازار ها از نابسامانی رها نمی شوند.

منبع:ایمنا

انتهای پیغام

وبلاگ طراحی من اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تثبیت قیمت دلار کلید رونق بازار مسکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت قیمت دلار کلید رونق بازار مسکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید