خبرنگاران میزبانی مسابقات مهم ورزشی به اقتصاد کرمانشاه یاری می نماید

به گزارش وبلاگ طراحی من، کرمانشاه - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی به اقتصاد استان یاری می نماید، گفت: کوشش می کنیم در سال آینده نیز رویه دو سه سال اخیر را دنبال و میزبان مسابقات مهمی باشیم.

خبرنگاران میزبانی مسابقات مهم ورزشی به اقتصاد کرمانشاه یاری می نماید

به گزارش خبرنگار وبلاگ طراحی من، صابر رحیمی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید، گفت: بیشترین میزبانی های کرمانشاه از مسابقات ورزشی طی سال های اخیر در رشته کشتی بوده است.

وی اضافه نمود: میزبانی جام جهانی کشتی و چند دوره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی اقدامات کم نظیری بود که در ورزش استان رخ داد.

رحیمی توضیح داد: میزبانی چنین رویدادهای مهمی آن هم در رشته پرطرفدار کشتی به ورزش و حتی اقتصاد استان یاری های زیادی کرد و نام کرمانشاه را در جهان مطرح ساخت.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه توضیح داد: به عنوان نمونه در زمان میزبانی مسابقات جام جهانی 2017 که بهمن ماه 95 برگزار گردید ظرفیت همه هتل های کرمانشاه پر شد و بسیاری از مشاغل رونق گرفت.

وی ادامه داد: دعوت از کشتی گیران شاخص کرمانشاهی به اردوی تیم ملی و حضور آنها در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا دیگر اتفاق خوبی بود که میزبانی رویدادهای جهانی و بین المللی کشتی برای استان به همراه داشت.

رحیمی در خاتمه و با بیان اینکه خوشبختانه کشتی کرمانشاه در سال های اخیر فرایند رو به رشدی داشته است، گفت: امیدوارم با درایت بیشتر آقای محبی رییس دوباره هیات، این فرایند همچنان تداوم یافته و بعضی نقاط ضعف موجود نیز اصلاح گردد.

در مجمع انتخاباتی هیات کشتی کرمانشاه که با حضور دبیر فدراسیون برگزار گردید، محمد حسین محبی با کسب 13 رای از 17 رای ماخوذه برای مدت چهارسال دیگر به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران میزبانی مسابقات مهم ورزشی به اقتصاد کرمانشاه یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزبانی مسابقات مهم ورزشی به اقتصاد کرمانشاه یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید