کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور برای کمک به دورکاری سازمان ها

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از شرکت ارتباطات هوشمند تبیان، این مجموعه کتابی الکترونیکی با عنوان ارتباط با مشتریان از راه دور برای کمک به سازمان ها و کارمندانی که به سبب شیوع کرونا، دورکاری را برگزیده اند، منتشر کرده است.

کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور برای کمک به دورکاری سازمان ها

همزمان با شیوع گسترده بیماری کووید 19 در جهان و ایران و دستور دولت مبنی بر حفظ فاصله اجتماعی، سیاست دورکاری به عنوان راهکاری برای برون رفت از وضع موجود در سطح کشور درحال اجرا است.

به همین دلیل، مجموعه هوشمند تبیان با همکاری مجموعه نویسش، کتابی با عنوان ارتباط با مشتریان از راه دور منتشر کرده است که در آن اصول ارتباط بهینه و موثر با مشتریان و ارباب رجوع در ایام دورکاری و ضرورت بهره گیری از ارتباطات مجازی تشریح شده است. علاوه براین، این کتاب می تواند راهنمای مناسبی برای کسب و کارهای کوچک آنلاین که امکان مواجهه حضوری با مشتریان و شرکای خود را ندارند، باشد.

این کتاب در پنج فصل و 104 صفحه، توسط تیم محتوایی نویسش ترجمه شده و به موضوعاتی چون ضرورت و چگونگی راه اندازی زیرساخت های لازم برای برقراری ارتباط با مشتریان، جذب آنها، معرفی کسب وکار و سازمان به مشتریان تازه، چگونگی برگزاری جلسات آنلاین و جلب رضایت مشتریان پرداخته است. در هر فصل از این کتاب، مصاحبه ای مرتبط، با چهره های بنام و باتجربه در عرصه روابط عمومی نیز گنجانده شده است.

در راستای حمایت از محیط زیست و رفاه حال خوانندگان، این کتاب در قالب الکترونیکی و فایل پی.دی.اف منتشر شده و روی سایت شرکت ارتباطات هوشمند تبیان در دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور برای کمک به دورکاری سازمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور برای کمک به دورکاری سازمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید