کتاب

فیلم ساعت ها، معرفی و آنالیز و تحلیل ، The Hours (2002)

وبلاگ خبرنگاران ، بعد از مدت ها یک نویسنده مهمان پیدا نموده است: خواهر عزیزم، فرانک. اولین مقاله ایشان درباره فیلم ساعت هاست:

17 آذر 1401

پویش ویژه بچه ها و نوجوانان ، کتاب بخوانید تا دیده شوید

علاقه مندان کتاب و کتابخوانی می توانند به پویش من مروج کتابم بپیوندند.

22 مرداد 1401

8 روش ساده برای اینکه کتاب خواندن جزئی از عادات روزمره تان گردد

کسانی که کتاب می خوانند می توانند به تعداد شخصیت های موجود در کتاب ها، زندگی های مختلفی را تجربه نمایند. هر کدام از این زندگی ها تجارب زیادی به فرد می دهند؛ برای همین کتابخوانی می تواند باعث رشد فردی و اجتماعی گردد؛ چون جامعه با تجربه، جامعه ای رو به جلو...

21 مرداد 1401

میدان چارلز آزناوور هنر و زندگی

در مرکز شهر ایروان، میدانی به نام چارلز آزناوور اسطوره موسیقی ارمنی وجود دارد. این میدان یادبود هنرمندی است که با هنرش سراسر جهان را پیمود و با اینکه ملیت فرانسوی-ارمنی داشت، هر دو کشور او را متعلق به خود می دانند. شخصیتی خودساخته که مجله تایم در سال 1999...

15 مرداد 1401

انتشاره شماره تازه دوفصلنامه دانشجویی روزگاران

انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه اصفهان شماره هجدهم دو فصلنامه علمی ـ تخصصی روزگاران را منتشر کرد.

14 خرداد 1401

اطلس دنیا را با World atlas &ampamp map MxGeo در جیبتان داشته باشید

اپلیکیشنی اندرویدی با اطلاعاتی جامع از کشورها و قاره ها World atlas & map MxGeo اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که با نصب آن، اطلس جهان و اطلاعات فوق العاده ای درباره کشورها و قاره های جهان در اختیار خواهید داشت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

7 خرداد 1401

برگزاری سومین جایزه کتاب سال فارس با موضوع شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مهدی امیدبخش از برگزاری آئین رونمایی سومین جایزه کتاب سال اطلاع داد و گفت: برگزاری این رویداد فرهنگی، ادبی از آنجا دارای اهمیت است که نویسندگی و بیان اندیشه ها...

2 خرداد 1401

امکان فعالیت شرکت های خصوصی در شاد فراهم شد

با اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، بخش خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) به طور رسمی شروع به کار خواهد نمود.

18 اردیبهشت 1401

ملک جهان خزاعی: به آینده نسل جوان خوشبین هستم

تهران (پانا) - ملک جهان خزاعی گفت یکی از دلایلی که طراحان جوان از زمان جوانی ما جلوتر هستند، به خاطر روزآمدی آنهاست.

9 اردیبهشت 1401

نکات ایمنی پیش، هنگام و پس از زلزله که باید بدانید

هرچه آمادگی بیشتری در برابر زلزله وجود باشد از شدت خسارت ها و حجم تلفات آن کاسته می گردد.

4 بهمن 1400

عشق اتمی به کتاب فروشی ها آمد

به گزارش خبرنگاران ؛ جنی فیلدز در رمان عشق اتمی -که به تازگی با ترجمه معصومه سلطان آبادی و از سوی نشر کوله پشتی منتشر شده است- روایتی هیجان انگیز و دلهره آور از رزالیند پورتر و توماس ویور را به تصویر می کشد که در پی عشقی نادیده انگاشته و دور از دسترس هستند.

3 بهمن 1400

گاف های ناتمام؛ بایدن معاونش را رئیس جمهور آمریکا خطاب کرد

در حالیکه گاف های پی در پی رئیس جمهور آمریکا به دست مایه تمسخر رسانه های دنیا تبدیل شده، این بار نیز جو بایدن طی یک سخنرانی، معاون خود را رئیس جمهور خطاب کرد.

30 دی 1400

تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان

خبرنگاران/قزوین مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی استان جهت افزایش مهارت های فردی دانشجویان تخفیف 10+16 درصدی برای دوره های عمومی را در نظر گرفته است که دانشجویان می توانند با حضور در مراکز آموزش...

22 دی 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی درخت ارکیده (بهیمه)

ریشه این گیاه با آب سائیده می گردد و برای تب سرماخوردگی، نوشیده می گردد. گل ها به عنوان ملین و برگ ها برای جراحت و کورک و بعلاوه درمان سرفه به کار می رود.

6 آذر 1400

لوک کنارد برای پاسخ آنارشیست به شکسپیر برنده جایزه شعر فوروارد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین - لوک کنارد به خاطر پاسخ آنارشیست به غزلواره های شکسپیر برنده جایزه فوروارد شد؛ اثری که داوران پیش بینی می نمایند می تواند رابطه دانش آموزان با ویلیام شکسپیر را دگرگون کند.

25 آبان 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی ملاستوما

در اندونزی و مالزی، از برگ و ریشه گیاه برای درمان اسهال و اسهال خونی استفاده می گردد. برگ گیاه، بعلاوه برای شستشوی زخم، درمان بواسیر و جلوگیری از ایجاد اسکار ناشی از جوش های آبله

7 آبان 1400

فاز اول پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد آماده بهره برداری است

فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران در لرستان، درباره کمّ وکیف شرایط کتابخانه های عمومی استان، از بازگشایی کتابخانه حضرت مهدی (عج) خرم آباد در آینده نزدیک اطلاع داد.

26 مهر 1400

بستری تازه و متفاوت برای نوشتن و عرضه متون

به گزارش خبرنگاران ، کتاب ادبیات الکترونیک تالیف جمعی از نویسندگان با ترجمه مهدی صداقت پیام از سوی سازمان سمت در 252 صفحه با شمارگان 500 نسخه و به قیمت 40 هزار تومان منتشر شد.

21 شهریور 1400

افسانه های عجیبی که از باورهای عامیانه مردم انگلیس سرچشمه می گیرند

خبرنگاران/ این خبر پیرامون افسانه های عجیبی که از باورهای عامیانه مردم انگلیس سرچشمه می گیرند، برای شما نگارش شد.

3 شهریور 1400

سعدی یوسف شاعر برجسته عرب درگذشت

سعدی یوسف شاعر عراقی و یکی از برجسته ترین شاعران دنیا عرب درگذشت.

13 مرداد 1400
تعداد: (49)