گلکسی واچ 4 و ساعت های بعدی سامسونگ 4 سال به روزرسانی دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ طراحی من، بالاخره دیروز سامسونگ از پرچم داران سال 2022 خود رونمایی و مخاطبان دنیای فناوری را با سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 آشنا کرد. این محصولات هر کدام از قابلیت های فوق العاده ای بهره می برند که قطعا کاربران می توانند از کار کردن با آن ها تجربه کاربری لذت بخشی را به یاد داشته باشند. علاوه بر این ها، غول فناوری کره ای از سیاست تازه خود اطلاع داد که بر اساس آن، این محصولات و یک سری محصولات دیگر از این به بعد 4 سال به روزرسانی اندروید و 5 سال به روزرسانی امنیتی دریافت می نمایند. با این حال پشتیبانی نرم افزاری پیشرفته فقط به گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ ختم نمی گردد. این شرکت کره ای اعلام نموده که همین فرایند را برای ساعت های هوشمند گلکسی واچ خود هم در نظر می گیرد.

گلکسی واچ 4 و ساعت های بعدی سامسونگ 4 سال به روزرسانی دریافت می نمایند

غول فناوری شهر سئول دیروز با انتشار پستی از تعهد نو و 4 ساله محصولات خود اطلاع داد که بر اساس آن ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک از 4 سال به روزرسانی سیستم عامل One UI Watch و Wear OS بهره مند می شوند. علاوه بر این، این شرکت بعلاوه وعده داده که از ساعت های هوشمند آینده خود هم به مدت 4 سال پشتیبانی خواهد نمود. این به این معنی است که گلکسی واچ 5 یا هر ساعت احتمالی این شرکت، برای چهار سال از به روزرسانی های سیستم عامل بهره می برد.

همان طور که می دانید گلکسی واچ 4 در حال حاضر برترین و قدرتمندترین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS است که قطعا سیاست نو سامسونگ کاربران این ساعت ها را بسیار راضی تر از گذشته نگه می دارد. این ساعت های هوشمند از امروز به روزرسانی نوی را دریافت نموده اند که این آپدیت قابلیت های نوی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای مثال یکی از این قابلیت ها اجازه می دهد تا دونده ها و دوچرخه سواران اهداف مد نظر خود را برای تمرین معین نمایند تا بعد از رسیدن به اهداف خود ساعت به آن ها اطلاع دهد. کاربران قادر به تنظیم اهداف خود از نظر فاصله، زمان و بعلاوه تعداد ست ها برای هر تمرین خواهند بود. قابلیت جالب دیگری که در این به روزرسانی به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه می گردد، قابلیت مربی خواب نام دارد. این ویژگی کاربردی ابتدا عادت های خواب شما طی یک هفته تجزیه و تحلیل می گردد و سپس بر اساس آن به شما یک برنامه خواب طراحی شده برای بهبود کیفیت خوابتان ارائه می دهد. با انجام دادن این برنامه خواب شما می توانید به اطلاعات بیشتری درباره چگونگی دستیابی به اهداف سلامتی و ورزشی خود دست یابید.

بعلاوه این به روزرسانی قابلیت پخش موسیقی آنلاین از YouTube Music با استفاده از شبکه دیتای و وای فای و بدون احتیاج به متصل بودن به گوشی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این قابلیت به این معنی است که شما می توانید گوشی خود را در خانه بگذارید و تا زمانی که ساعت هوشمند شما به اینترنت دسترسی داشته باشد، از پخش موسیقی لذت ببرید. علاوه بر این ها سامسونگ تعدادی بند نو را برای گلکسی واچ 4 و نسخه کلاسیک آن نیز در نظر گرفته که روانه بازار می نماید.

این بندها شامل بندهای استاندارد با رنگ های نوی هستند که به همراه یک سری بندهای چرمی و فلزی در اختیار کاربران این ساعت های هوشمند قرار می گیرند. باید خاطر نشان کنیم که سامسونگ تاریخ دقیقی را برای عرضه این بندها تعیین ننموده و فقط بیان کرد که این بند ها در این ماه روانه بازار ساعت های هوشمند می شوند.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که غول فناوری کره ای از نوترین ساعت های هوشمند خود در تابستان سال جاری رونمایی کرد. این دو ساعت هوشمند با قابلیت های بسیار خوبی که دارند توانستند نظر بسیاری از کاربران سامسونگ را به خود جلب نمایند. باید خاطر نشان کنیم گلکسی واچ 4 کلاسیک مانند نسخه اوریجینال ساعت های سامسونگ از نمایشگر گردان بهره می برد در حالی که مدل استاندارد، ظاهری اسپورت تر دارد. هر دو ساعت در دو مدل با مقدار های مختلف نمایشگر 1.36 و 1.19 اینچی راهی بازار می شوند که وضوح آن به 450 در 450 پیکسل می رسد.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی واچ 4 و ساعت های بعدی سامسونگ 4 سال به روزرسانی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 4 و ساعت های بعدی سامسونگ 4 سال به روزرسانی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید