10 ویژه برنامه کانون ایلام در هفته کتاب

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام از اجرای 10 ویژه برنامه در هفته کتاب خبر داد.

10 ویژه برنامه کانون ایلام در هفته کتاب

مهدی جمالی در گفت و گو با وبلاگ طراحی من، اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی محور تمام فعالیت های کانون است چون تمام برنامه های کانون پرورش فکری از قصه گویی تا نمایش و سرود و کارهای خلاق همه بر پایه کتاب شکل گرفته اند.

وی گفت: در چند ماه ماه گذشته به صورت اختصاصی با موضوع کتاب بیش از چهل برنامه پویش فصل گرم کتاب را داشته ایم و در کنار آن به بچه های شهری و روستایی نیر کتاب های زیادی هدیه داده ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام شرح داد: کانون مسابقات مختلفی را در زمینه کتاب برگزار کرده است و برای هفته کتاب و کتاب خوانی امسال نیز 10 برنامه ویژه و استانی تدارک دیده شده که از مهمترین این برنامه ها می توان به برنامه اختصاصی دو پنجره و دیدار با نویسندگان و مولفان و شاعران کتاب های موجود در کتابخانه کانون اشاره کرد.

جمالی تاکید کرد: کانون استان ایلام با توجه به اهمیتی که به کتاب می دهد فراتر از برنامه های ثابت خود با موضوع کتاب، چندین برنامه استانی را به عنوان ویژه برنامه های این هفته ارایه داده که هم زمان با اولین روز این هفته به اجرای آن ها می پردازد .

وی گفت: این ویژه برنامه ها در هفته کتاب و کتابخوانی از 23 تا 30 آبان در مراکز کانون ایلام هم زمان باسایر مراکز کانون سراسر کشور اجرا می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام گفت: بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی به جامعه هدف خدمت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "10 ویژه برنامه کانون ایلام در هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ویژه برنامه کانون ایلام در هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید