7 ترفند برای اینکه در سفر گرسنه نمانید

به گزارش وبلاگ طراحی من، ترفندهایی برای سفارش غذا وجود دارد که اگر رعایت شان کنیم، تجربه لذت بخش تری از سفر و سفارش آنلاین خواهیم داشت.

7 ترفند برای اینکه در سفر گرسنه نمانید

شاید در سفر برای شما هم پیش آمده باشد که دنبال رستوران خوبی بگردید و آن را پیدا نکنید. در این موارد شاید بد نباشد که از روش سفارش آنلاین غذا بهره ببرید. درخواست غذا کار ساده ای است ولی خیلی از ما اشتباهات رایجی هم در هنگام انجام این کار مرتکب می شویم که شاید از آن ها مطلع نباشیم. در این مطلب درباره ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا و اشتباهاتی که ممکن است در این هنگام مرتکب شوید صحبت می کنیم. با وبلاگ طراحی من همراه باشید.

اعتباری خرید کنید

اگر برنامه فشرده ای دارید یا انتقال به صفحه بانک برای هر خرید اینترنتی و واردکردن رمز دوم برایتان وقت گیر یا مشکل است، از قابلیت خرید اعتباری بهره ببرید. با این روش، شما در طول ماه، تا سقف مبلغ مشخصی، فقط با فشردن یک دکمه خرید خود را انجام می دهید و در خاتمه ماه، حسابتان را تسویه می کنید.

غذا را زودتر سفارش دهید

بسیاری از ما وقتی گرسنه هستیم، تصمیم می گیریم غذا سفارش دهیم. با این کار تا زمانی که پیک غذا را به ما برساند کلافه می شویم و ممکن است ترکیب گرسنگی و کلافگی عصبانی مان می نماید. این در حالی است که اگر زودتر برای سفارش غذا برنامه ریزی کنید، دیگر منتظر نخواهید ماند.

به اندازه احتیاجتان غذا سفارش دهید

اگر می خواهید از هدر رفتن و اسراف غذا جلوگیری کنید، به اندازه احتیاجتان غذا سفارش دهید. البته اگر اندازه غذایی که سفارش داده اید بیش از احتیاجتان است، به جای مانده غذایتان را در صورت امکان برای وعده بعدی در یخچال هتل بگذارید.

در شبکه های اجتماعی برنامه سفارش غذا عضو شوید

عضوشدن در شبکه های اجتماعی برنامه های سفارش آنلاین غذا، روش خوبی برای کسب اطلاعات مفید درباره آن است. معمولا برنامه های سفارش غذا مرتبا خدماتی مانند افزودن رستوران تازه به فهرست یا تخفیف های ویژه را در شبکه های اجتماعی شان به روز می نمایند.

قبل از سفارش غذا، نظرات کاربران دیگر را آنالیز کنید

آنالیز نظرات قبل از سفارش غذا اطلاعات خوبی درباره کیفیت غذاها یا هر چیز دیگری که احتیاج است بدانید، به شما می دهد. علاوه بر این، متوجه خواهید شد که کدام غذاها پرطرفدارتر هستند و کدام کمتر توصیه می شوند.

با برنج به جای مانده خلاقیت به خرج دهید

اگر در خانه بودید و برنج سفید از غذایتان باقی ماند، هرگز آن را دور نریزید. می توانید با مواد غذایی دیگری مانند گوشت چرخ نموده، لوبیاسبز یا هر چیز دیگر، سس دلچسبی درست کنید و با برنج سفید سرو کنید و لذت ببرید.

ساندویچ پیتزا درست کنید!

اگر پیتزا سفارش داده اید و چند برش آن باقی ماند، برای جلوگیری از چشیدن طعمی تکراری، آن را به یک ساندویچ داغ تبدیل کنید! دو برش پیتزا را بردارید، آن ها را با افزودنی هایی مانند مرغ یا پنیر تکمیل کنید، مانند ساندویچ بپیچید و نوش جان نمایید.

سخن خاتمهی

ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا را خواندیم. سفارش غذا یکی از محبوب ترین خدماتی است که در اختیار ما قرار گرفته است. سفارش غذا در سفر هم یاری زیادی به شما می نماید تا در لحظات خاص کار خودتان را راه بیندازید. مطلب زیباترین برج های دنیا کدامند؟ را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری برترین شهرهای ایران برای گردش را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "7 ترفند برای اینکه در سفر گرسنه نمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ترفند برای اینکه در سفر گرسنه نمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید