حضور وزیر ورزش، صالحی امیری و معاونین در آخرین تمرین تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ طراحی من، آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به لیگ ملت ها با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و معاونین وزیر ورزش پیگیری شد.

حضور وزیر ورزش، صالحی امیری و معاونین در آخرین تمرین تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ طراحی من، عصر امروز (شنیه) چهارم خرداد ماه 1398 از ساعت 17:45 آخرین تمرین ملی پوشان والیبال ایران زیر نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش، محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ و علی فتاحی سرپرست دبیری فدراسیون پیگیری شد تا سرو قامتان خود را آماده اعزام به چین و حضور در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2019 در کشور چین نمایند.

همچنین احمدی، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و کریمی رئیس شرکت توسعه و تجهیز نیز در این تمرین حضور داشتند.

ملی پوشان ابتدا با استفاده از حرکات کششی و کش های مخصوص آغاز به گرم کردن خود کردند تا برای انجام حرکات هوازی آماده شوند.

اما در سوی دیگر زمین سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می کرد و پس از خاتمه تمرینات اختصاصی اش که بیشتر تمرکز آن بر روی پاس های بلند و طولی بود به جمع ملی پوشان پیوست تا در تمرین تیمی ملی پوشان حاضر گردد.

با دستور ایگور کولاکوویچ ارتفاع تور با نصب کردن یک طناب به دو آنتن دو سر تور بالاتر رفت و ملی پوشان با تقسیم شدن به دو تیم آغاز به بازی کردن والیبال پرداختند که بازیکنان قدرتی و پشت خط زن هر تیم در این تمرین پس از زدن آبشار خود به صورت چرخشی میان دو تیم جا به جا می شدند.

پس از این بخش طناب نصب شده باز شد و ملی پوشان والیبال آغاز به بازی کردن والیبال استاندارد پرداختند.

همچنین قرار است جلسه شورای معاونین وزارت ورزش نیز به میزبانی فدراسیون والیبال برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور وزیر ورزش، صالحی امیری و معاونین در آخرین تمرین تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر ورزش، صالحی امیری و معاونین در آخرین تمرین تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید