هوش مصنوعی

آیا گوگل، رقبا را زمین می زند؟!

رقابت شگفت انگیز گوگلهمانطور که می دانید، گوگل بدون یاری گرفتن از کمپانی دیگری اقدام به طراحی گوشی هوشمند خود کرد و تنها فراوری آن را به اچ تی سی داد. در واقع اچ تی سی دخالتی در فرآیند طراحی پیکسل و پیکسل ایکس ال نداشت و این خود گوگل بود که محصول خود...

26 اردیبهشت 1401
24 تیر 1400

ظهور ارتش ابرسربازان نزدیک است

در حالی که چندین کشور از جمله چین و آمریکا در پی بهره برداری از فناوری های نوین به خصوص فناوری ویرایش ژن برای تقویت بدن سربازان خود هستند، به نظر می رسد ظهور ابرسربازان در آینده نزدیک دور از تصور نیست.

18 دی 1399

10 محصول عجیب سامسونگ که نمی دانستید وجود دارند

وقتی صحبت از لوازم الکترونیکی باشد، سامسونگ یکی از آن برندهایی است که ناخودآگاه وارد بحث می گردد. درک دلیلش هم سخت نیست؛ سامسونگ عملا همه چیز می سازد.

24 آبان 1399

ربات هوشمند از ابتلای پرستاران به کرونا محافظت می کند

محققان به تازگی یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده اند که می تواند سواب گلوی کادر درمانی را جمع آوری کرده و سلامت آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

8 اردیبهشت 1399

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور در سال 2019 به انتخاب اپل

اپل از برترین اپلیکیشن ها و بازی های پلتفرم خود در سال 2019 رونمایی کرد.

30 دی 1398

حضور شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان در الکامپ، توان تک برای ارایه خدمت به توان یابان

مدیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: در کنار نمایشگاه برنامه های جانبی نظیر توان تک را به منظور ارایه خدمت به توان یابان داریم و شرکت های فعال در 10 فناوری روز جهان نیز حضور دارند.

9 مرداد 1398

کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد

اصفهان - خبرنگاران - عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان از برگزاری سومین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا و کاربردها در روزهای 28 و 29 فروردین سال جاری در این دانشگاه اطلاع داد.

14 تیر 1398