مصالح ساختمانی

با این وسیله دور ریز دکور منزل را تزیین کنید

شیشه یک ماده بی نظیر است. از این نظر که بارها می توان از آن استفاده کرد. شیشه دست دوم یا شکسته را می توان با ماسه، سنگ آهک و کربنات سدیم مخلوط کرد و شیشه نو درست کرد.

3 مهر 1401

خانه بروجردی ها کجاست؟

معماری ایرانی از پیشینه بسیار طولانی برخوردار است و در سراسر دنیا معروفیت زیادی دارد. خانه زیبای بروجردی ها یکی از خلاقانه ترین و البته زیباترین معماری های این مرز و بوم به شمار می رود که می توان به آن افتخار کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

19 فروردین 1401

جزئیاتی درباره رشد صادرات ترکیه

بر اساس آمار نهایی دولت ترکیه، اندازه صادرات این کشور در سال 2021 میلادی به کشورهای دنیا با 32.9 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 225.4 میلیارد دلار رسید.

20 بهمن 1400

سخن اول با استاندار نو، هوای آب و هوای آبیک را داشته باشید!

خبرگزاری خبرنگاران-سرانجام پس از کش و قوس ها و واکنش های مختلف در استان قزوین ، رئیس دولت سیزدهم آقای محمد مهدی اعلایی را بعنوان استاندار قزوین برگزید و روز شنبه 22 آبان ماه مراسم معارفه وی با حضور وزیر کشور برگزار می گردد.

7 بهمن 1400

واحد یک گازی نیروگاه نکا از مدار خارج شد

خبرگزاری خبرنگاران- واحد یک گازی نیروگاه شهید سلیمی نکا جهت انجام بازدید 8 هزار ساعت کارکرد از مدارتولیدخارج شد .

12 دی 1400

قلعه توت؛ جاذبه تاریخی ایلام، عکس

قلعه توت ایلام در میان کشتزارها و باغ های کشاورزی و بر فراز یک تپه باستانی از گذشته بر جای مانده است و به نام قلعه توت معروف است. به علت فعالیت های نامتعارف کشاورزی در سطح تپه و دامنه های آن بافت سطحی تپه و بنای قلعه به هم خورده است.

27 مرداد 1400

اجاره هیلتی و چکش برقی

چکش تخریب چیست؟ چکش تخریب یا همان Demolition Hammer یکی از بزرگترین ابزار های برقی، شارژی و بنزینی به شمار میرود. که با آن میتوان سطوح مختلفی مانند ستون های بتنی، دیوار و کف های بتنی را تخریب نمود.

26 تیر 1400

4 کاربرد مدرن میلگرد که به ذهنتان هم نرسیده است!

رپرتاژآگهی - آیا فکر می کنید میلگرد فقط در ساختمان سازی و صنعت کاربرد دارد؟

14 تیر 1400

کاروانسرا شاه عباسی لانه موش ها!

اجازه عکاسی ندارم؛ اما اینجا یک محیط امنیتی نیست بلکه تنها یک کاروانسرا تاریخی است؛ بنایی پوشیده در مه که غبارِ فراموشی سالیان بر آن نشسته و سقف رویِ بنا لانه موش ها شده و تاریخِ ارزشمندی که به ویرانه ره می سپارد.

11 اردیبهشت 1400

غار آبی دانیال مازندران ، ملاقات با خفاش های خواب آلود

غار آبی دانیال مازندران در نزدیکی روستایی به نام دانیال واقع شده است. غار دانیال جز غارهای رودخانه ای کشور بوده و دمای داخلیش در تمام طول سال تقریبا تغییری ندارد. طول غار در حدود 2158 متر و عمقش 74.2 متر هست. با ما در این مقاله جذاب همراه باشید تا بدانید غار...

17 دی 1399

درخواست وزیر بهداشت از بزرگان اقتصاد : نظام سلامت را دریابید

وزیر بهداشت در یادداشتی اینستاگرامی ضمن مقایسه تاب آوری مالی ایران نسبت به سایر کشورها در بحران کرونا، نوشت: اقتصاد ما کوچک نشد ولی درآمدهای مالی بیمارستان هایمان، توان جسمی و دریافتی نیروهای صدیقمان و آنچه باید می گرفتیم آب شد. بزرگان اقتصاد یادتان...

27 مهر 1399

دوری سه هفته ای دروازه بان امید پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ساسان زمانه دروازه بان امیدهای پرسپولیس که در چند ماه اخیر در تمرینات بزرگسالان هم شرکت می کرد با مصدومیت از ناحیه دست روبرو شده است.

22 مرداد 1399

گیلاوند مکانی مناسب برای سرمایه گذاری

اگر به دنبال خرید ویلا اطراف تهران هستید، نگاهی به املاک گیلاوند داشته باشید. راستی گیلاوند کجای تهران قرار گرفته است و املاک آن چه مشخصاتی و چه امتیازاتی دارد؟ گیلاوند نزدیک دماوند قرار گرفته است و زیرمجموعه شهرداری دماوند است. این منطقه در راستا جاده...

21 تیر 1399